WRC 8 - Alpine A110 (1973)
Alpine A110 to pierwszy samochód, który zwyciężył w Rajdowych Mistrzostwach Świata we współczesnej erze rajdów. Za kierownicą „Berlinette” sukcesy w latach 70-tych odnosiło wielu czołowych kierowców. Zwrotny i narowisty Alpine A110 ma niesamowitą trakcje i potrafi doskonale pokonywać zakręty.