WRC 10 Career Starter Pack Xbox One
Rozpocznij karierę z dostępnymi od razu 6 kartami członków ekipy, co pomoże ci w zatrudnieniu personelu i odnoszeniu zwycięstw. Dodatek DLC zawiera również zestaw specjalnych grafik umożliwiających stworzenie własnego malowania auta!