Wraith - sk. Magma
Zasiej strach w sercu wroga, wyposażając Wraitha w skórkę Magma. Skórki Magma są dostępne wyłącznie w ramach Hunting Season Pass. Kup Hunting Season Pass, aby otrzymać ten element.