Worse Than Death
Przerażająca, pełna akcji gra przygodowa typu horror o szkolnym zjeździe, który idzie strasznie źle! Biegnij po swoje życie, chowaj się w cieniach i używaj sprytu, aby uniknąć mrocznych stworzeń i odkryć straszne prawdy swojego nędznego rodzinnego miasta. Rozwiązuj przebiegłe zagadki, aby odsłonić naładowaną emocjami historię Holly i jej przyjaciół, która cię wciągnie do samego końca!