World's End Club
Dwanaścioro dzieci, podróż na 1200 km Nowy typ gry akcji-przygodowej, który łączy ekscytującą historię z 2D boczno-scrollującą akcją. Gra przygodowa "drużyna marzeń" z fabułą napisaną przez twórcę serii Zero Escape, Kotaro Uchikoshiego, oraz Kazutaką Kodaką z Danganronpy jako dyrektora kreatywnego. Cechy gry: - Proste sterowanie - Połączenie 2D-scrollującej gry akcji-logic i gry przygodowej - Kluczowe decyzje gracza zmieniają przebieg przygody poprzez rozgałęziającą się fabułę - 12 unikalnych i interesujących postaci! - Znane miejsca w całej Japonii - Historia rozwija się w... nieoczekiwany sposób Podsumowanie: W szkole podstawowej w Tokio jest grupa o nazwie "Klub Go-Getters", składająca się z dziwacznych dzieci z całej Japonii. Reycho i inni członkowie są w jakiś sposób inni niż reszta dzieci wokół nich. Pewnego dnia, podczas lata... Podczas podróży autobusem na wycieczkę klasową dochodzi do wypadku. Kiedy się budzą, znajdują się w parku rozrywki pod wodą. Reycho i pozostali są uwięzieni w tym dziwnym, dawno opuszczonym miejscu. Nagle pojawia się tajemniczy klaun i nakazuje im zagrać w "Grę Przeznaczenia"! Zanim ktokolwiek zdoła zrozumieć, co się dzieje, walczą o swoje życie. Czy uda im się przetrwać i wydostać z tego dziwnego miejsca? Dzieci są zagubione i zdezorientowane... Ale wtedy w nich zaczynają budzić się niezwykłe moce. Jednocześnie na całej Ziemi zaczynają występować nieprawidłowe zjawiska.