World of Warships: Legends — Pancernik kieszonkowy
Słynny pancernik kieszonkowy niemieckiej marynarki wojennej — Graf Spee! Krążownik wyposażono w sześć dział o kal. 283 mm oraz dwie czterorurowe wyrzutnie torped, co oznacza, że nie ma problemu z zadawaniem pokaźnych uszkodzeń. Otrzymasz Graf Spee z tygodniem konta premium, kamuflażem, dublonami, PD dowódcy oraz doładowaniami PD dowódcy! Ten zestaw zawiera: - okręt V poziomu Graf Spee - 7 dni konta premium - 10 kamuflaży Typ 1 - 300 dublonów - 37 000 PD dowódcy - premia: 10 rzadkich doładowań PD dowódcy Jeśli posiadasz już okręt Graf Spee w swojej kolekcji, otrzymasz rekompensatę w postaci 15 000 000 kredytów. Uwaga: Część zawartości, jak np. doładowania, PD dowódcy, kamuflaże itp. staje się widoczna dopiero po osiągnięciu określonego poziomu konta w grze. Część zawartości, np. okręty, stałe kamuflaże, pojemniki i flagi, a także symbole naszywek i bazy, można wykorzystać tylko na platformie, na której dokonano zakupu. Ten zestaw DLC można zdobyć tylko raz.