World of Warships: Legends — Niepodległa potęga
Legendarny okręt Arizona ze specjalnym kamuflażem Stars and Stripes to doskonałe połączenie brutalnej siły i świetnego wyglądu! Ten pakiet zawiera: - 30 dni konta premium - okręt premium V poziomu Arizona - stały kamuflaż Stars 'n Stripes - 750 dublonów - 37 000 PD załogi. Uwaga: zestaw zawiera bonus w postaci 10 kamuflaży Halloween! Jeśli posiadasz już okręt Arizona w swojej kolekcji, otrzymasz rekompensatę w postaci 15 000 000 kredytów.