Wargaming.netStrzelankiAkcja i przygodaStrategiczne
Poczują to na własnej skórze! Z szybkostrzelnym działem i solidnym opancerzeniem T14, jesteś gotów siać popłoch w swoich meczach na średnich poziomach. Zestaw Amerykański mięśniak zapewni Ci również dni konta premium, by zwiększyć Twoje przychody w bitwie. W tym zestawie World of Tanks Modern Armor DLC: - T14, amerykański czołg ciężki V poziomu - 3 dni konta premium UWAGA: Wszystkie pojazdy premium są w zestawie z własnym miejscem w garażu oraz amunicją standardową i premium.