World of Simulators Bundle
FIrefighters - The Simulation: Wraz ze swoim zastępem poznasz ekscytującą pracę brygady straży pożarnej, przetrwasz realistyczne misje gaszenia domów, usuwania i neutralizowania ogromnie toksycznych i niebezpiecznych substancji oraz wykonasz wiele innych zadań. Ogień może być przyjacielem człowieka, ale także jego bezlitosnym wrogiem. Największe niebezpieczeństwo czyha w nowoczesnym porcie lotniczym z tysiącami podróżnych i olbrzymimi bakami łatwopalnego paliwa. Professional Farmer 2017: Używaj wiejskiego życia, ciesz się zadaniami i wyzwaniami czekającymi na Ciebie! Kieruj pojazdami, uprawiaj pola, hoduj zwierzęta i wprowadzaj towary na rynek!