WORD SEARCH BY JGABRIB
Granie w wykreślanki pomaga poprawić koncentrację, uwagę i rozpoznawanie wzorców w spokojny i przyjemny sposób. To lekkie ćwiczenie umysłowe, które utrzymuje umysł aktywny, jednocześnie oferując relaksującą przerwę od szybkich gier. Łatwe do nauki, relaksujące w grze i świetny sposób na wspieranie dobrego samopoczucia psychicznego. Funkcje: Tryb dla dwóch graczy Graj razem z przyjacielem i rozwiązujcie zagadki obok siebie. Regulowany poziom trudności Dostosuj swoje doświadczenie dzięki szerokiemu zakresowi opcji dostępności. Wyłącz przekątne, pionowe słowa, nakładanie się, odwrócone kierunki, długie słowa, dostosuj rozmiar planszy i więcej. Motywy kolorystyczne Wybierz spośród wielu motywów kolorystycznych, aby znaleźć najbardziej komfortową opcję dla oczu. Poziomy bonusowe Nie każda łamigłówka podąża za tymi samymi zasadami. Odkryj specjalne wyzwania, takie jak znajdowanie liczb, identyfikowanie sekwencji i więcej.