Wolfenstein: Youngblood - 500 Gold Bars
Zawiera 500 sztabek złota – waluty z gry służącej do zakupu nowych skórek pancerzy wspomaganych i broni które pomogą tobie i twoim znajomym w walce na terenie okupowanego przez nazistów Paryża.