WO4U: Weapon `Traffic Signal`
Dodana zostanie nowa broń dla Hadesa. Nowe wrażenia z walki! ■Zawartość Weapon „Traffic Signal”. ■Jak używać Broń można zmieniać w obozowisku, wybierając „Weapons” – „Equip Weapons”. Ta zawartość ma zastosowanie tylko względem wersji WARRIORS OROCHI 4 Ultimate. Nie można jej używać w podstawowej wersji gry WARRIORS OROCHI 4.