Włóczykij: Melodia Doliny Muminków - Zaloty Nieboraka
W tej ciepłej i uroczej romantycznej opowiastce nowy znajomy o imieniu Nieborak potrzebuje pomocnej dłoni, aby wyrazić swoje uczucia. Dołącz do Włóczykija i jego najlepszego przyjaciela, Muminka, w ich wspólnej wycieczce w głęboki las, gdzie zamierzają urządzić biwak, nim nadejdzie zima. Wyprawa, która miała być relaksem dwóch przyjaciół, przeradza się w chaotyczną, ale i romantyczną podróż, do której dołączy wielu nowych i starych znajomych. Włóczykij: Melodia Doliny Muminków – Zaloty Nieboraka to nowa, niedługa przygoda wypełniona wspaniałymi spotkaniami, których tłem są zapierające dech w piersiach jesienne akwarelowe pejzaże. ● Na biwaku: Włóczykij i jego najlepszy przyjaciel, Muminek, znowu okażą się niezastąpieni w Dolinie Muminków. Przeżyj tę niedługą przygodę wraz ze swoimi ulubionymi bohaterami i poznaj nowych przyjaciół w wypełnionej niespodziankami podróży. ● Na ostatni guzik: Poznaj uroczego, choć nieśmiałego Nieboraka i pomóż mu w jego romantycznej podróży, przemierzając skomplikowane ścieżki miłości w Dolinie Muminków. ● Coś wisi w powietrzu: Powietrze przesycone jest oczekiwaniem, podczas gdy listowie zmienia swoje barwy, a Dolina Muminków wita jesień w całym jej przepychu. Dołącz do Włóczykija w nowej, klimatycznej przygodzie.