Wizard with a Gun: Bounty Edition
Wizard with a Gun: Bounty Edition zawiera podstawową wersję gry oraz pakiety Gunmancer Pack i Bounty Hunter Pack. Wizard With a Gun to sieciowa survivalowa gra współpracy w otwartym świecie, której akcja rozgrywa się w magicznej dziczy pełnej niebezpiecznych stworów i zaklętych tajemnic. Wyrusz na wyprawę solo lub ze znajomym i zbieraj, wytwarzaj oraz wyposażaj swojego czarodzieja tak jak zechcesz, jednocześnie badając nieznane. Starannie projektuj nowe uzbrojenie, pociski i wyposażenie swojej wieży. Postaraj się jej nie spalić podczas magicznych eksperymentów, które mogą czasem wymknąć się spod kontroli... Modyfikacje magicznego uzbrojenia Zbieraj zasoby w świecie gry i wytwarzaj niepowtarzalną zaczarowaną amunicję do swojego arsenału. Łącz elementy i uzyskuj zaskakujące efekty, które wpływają na szybkość strzału, promień wybuchu, trajektorię, a nawet status stworzenia, które trafi na twoją muszkę. Twórz wymyślnych czarodziejów Stwórz olśniewającą garderobę dla swojego maga – od szat i kapeluszy po pancerz i akcesoria. Funkcjonalny i modny strój na pewno zrobi wrażenie. Losowo generowane biomy Odkrywaj i badaj nowe sekcje świata, pełne pustyń, bagien, tundry i prerii. Wszystkie one unoszą się w czasoprzestrzeni po rozpadzie uniwersum. Ze swojej bezpiecznej wieży uwalniaj kosmiczną moc, aby przywracać dawny świat, który znów się łączy. Poznawaj nowe układy niegdyś znanych ci krain. Przygoda współpracy Przetrwaj samotnie albo z innym czarodziejem w trybie współpracy online, w którym możecie budować wieżę, łącząc wasze zasoby, magię i pomysłowość. Możecie też patrzeć, jak wszystko płonie. Wybór należy do was. Systemowa rozgrywka Eksperymentuj z nowymi kombinacjami zaklęć i przekonaj się na własnej skórze, jak wpływają one na wrogów i świat wokół ciebie. Kreatywne połączenia mogą dać potężne efekty, które błyskawicznie pokonają twoich wrogów. Inne, nieokiełznane mieszanki mogą doprowadzić do katastrofy! Gunmancer Pack Gunmancer Pack („Pakiet Spluwomanty”) do Wizard With a Gun zawiera receptę budowy Dream Projector („Projektor Snów”), strój Arch Wizard („Arcyczarodziej”) i strój Dandy („Dandys”). Bounty Hunter Pack Pakiet Łowcy Nagród do Wizard with a Gun zawiera recepty na Musketeer Outfit [strój muszkietera], Barbarian Outfit [strój barbarzyńcy] i Potion master's Outfit [strój mistrza eliksirów].