Czarnoksiężnik z Krainy Oz: Ukryte Przedmioty
🧙♀️ Odkryj magię krainy Oz w tej urzekającej przygodzie z ukrytymi obiektami! Witaj w magicznej krainie Czarnoksiężnika z krainy Oz – miejscu, gdzie klasyczna opowieść łączy się z wciągającą rozgrywką. Wejdź do tętniącego życiem świata pełnego barwnych scen, ukochanych postaci i niezliczonych tajemnic czekających na odkrycie. To coś więcej niż tylko gra. To zaproszenie do poznania legendarnego świata L. Franka Bauma jak nigdy dotąd. Od jaskrawych barw krainy Manczkinów po upiorne cienie Nawiedzonego Lasu – każda lokacja została starannie dopracowana, aby wciągnąć Cię głębiej w opowieść. Dołącz do Dorotki, Blaszanego Drwala i Tchórzliwego Lwa w podróży żółtą ceglaną drogą, aby przechytrzyć Złą Czarownicę z Zachodu. Po drodze będziesz potrzebować sokolego wzroku i bystrego umysłu, aby odnaleźć zagubione artefakty i rozwiązać zawiłe zagadki blokujące drogę do Szmaragdowego Miasta. Z każdą opanowaną sceną i każdym pokonanym wyzwaniem prawdziwa magia Oz ożywa. ✨ Twoja przygoda na żółtej ceglanej drodze zaczyna się właśnie teraz!