Wizard of Legend 2
W epoce mitów i magii ambitni czarodzieje z całego świata zebrali się, aby pokonać niebezpieczne Próby Legendy w Ruchomych Krainach. Wielu podejmie się próby. Wielu poniesie porażkę. Tylko ci, którym uda się naprawdę opanować chaotyczne, zmieniające się żywioły Arkanów, zostaną Czarodziejami Legendy! Przygotuj się na zupełnie nową serię nieprzewidywalnych i niebezpiecznych wyzwań w Wizard of Legend 2 — pełnej akcji kontynuacji uznanej oryginalnej gry z eksploracją lochów, z żywą nową grafiką 3D i dynamiczną, 4-osobową kooperacją online. Korzystaj ze znanych i nowych Arkanów, eksperymentuj z nowymi, przebiegłymi kombinacjami zaklęć i poszukuj nieśmiertelności, powracając cały czas (i ponownie), aby stawić czoła ciągle zmieniającym się wyzwaniom w stylu rogue-lite. PODRÓŻ Z POWROTEM DO ERY LEGENDARNYCH PRÓB Przetestuj swoje umiejętności rzucania zaklęć w Ruchomych Krainach – zmieniającej się magicznej rękawicy wyczarowanej przez Hieronima, najwyższej rangi czarodzieja Lanovy, którego celem jest odnalezienie czarodzieja godnego legendy. Poznaj osobliwych i potężnych członków rady czarodziejów, którzy nadzorują, przewodzą lub wprowadzają zmiany w twoich próbach. UWOLNIJ SWOJE ARKANA Wykorzystaj moc znanych i nowych Arkanów — ataków, które oswajają magiczne, chaotyczne siły tej krainy w postaci ognistych pocisków, magicznych ataków w zwarciu, wirujących burz i nie tylko. Odkryj w trakcie prób moce, które w nieoczekiwany sposób zmienią twoje Arkana (i grę). Mieszaj, dopasowuj, eksperymentuj i opanuj swoje ulubione kombinacje… aż podczas następnej rundy znajdziesz nowego faworyta. OPANUJ ŻYWIOŁY Władaj surowymi żywiołami ognia, wody, ziemi, błyskawic, powietrza i chaosu. Ulepszaj swoje Arkany i wyposaż się w relikwie zmieniające losy, dodając nowe poziomy możliwości i potencjału. Skoncentruj się na potędze ognia lub niezniszczalności ziemi. Poruszaj się szybciej, rzucaj Arkanami szybciej albo znajdź złoty środek, jeśli tego wymaga dana próba. WYTRWAJ I ZWYCIĘŻ Każda zdradziecka próba różni się od poprzedniej, a szanse nie są dla ciebie korzystne. Ucz się na błędach swoich poprzedników dzięki trwałemu systemowi postępów w stylu rogue-lite, który zapewnia kolejnemu wtajemniczonemu więcej tajemnych opcji. Z każdą próbą jesteś o krok do zostania Czarodziejem Legendy!