Witchcrafty (Windows)
Witchcrafty to platformówka typu metroidvania, która zanurza Cię w świecie magii. W Królestwie dzieje się coś dziwnego — lasy pełne są drapieżnych roślin, ich pokojowo nastawione ludy rzuciły się sobie do gardeł, a w głębokich kopalniach zauważono gobliny. Mała czarownica musi rozpocząć swoją podróż w poszukiwaniu prawdy i odpowiedzi. Kto stoi za tymi wszystkimi wydarzeniami? Czy można ufać napotkanym po drodze nieznajomym? Kto ukradł pocztę czarownicy? - Dynamiczna rozgrywka akcji: ataki combo, uniki, szarże i magia. Podpalaj wrogów ogniem, przebijaj błyskawicami lub ochładzaj ich zapał magią lodu. Nawet Twoja różdżka to nie tylko magiczne akcesorium, ale broń do walki wręcz, która uratuje Cię w krytycznym momencie. - Eksploracja świata: magiczne lasy, ciemne jaskinie, oblodzone góry i opuszczone zamki — wszystkie one są pełne tajemnic i skarbów... i niebezpieczeństw. - Każdy nowy element, który opanujesz, otwiera nowe możliwości i ścieżki. Głęboka woda przestaje być niebezpieczna w obliczu magii lodu, a błyskawice mogą rozerwać nawet skały na Twojej drodze. - Śłiczna grafika pixel art: piksele nigdy nie były tak urocze!