Wildcat Gun Machine
Wildcat Gun Machine to ostra jazda bez trzymanki! Wkrocz do gry typu „bullet hell dungeon crawler”, w której siejesz spustoszenie wśród hord odrażających stworów, mając do dyspozycji przeróżne bronie, gigantyczne mechy i urocze kociaki. Przemierzaj rozległe, przypominające labirynt podziemia i uwalniaj gigantyczne mechy spod władzy demonicznych pradawnych bogów. Starcia z wrogami wymagają umiejętności i nie są generowane losowo, dzięki czemu stanowią trudne zagadki bojowe. Przygotuj się – zabijaj – zgiń – weź odwet! Ponad 40 rodzajów broni do wyboru. Każda wyróżnia się szczególnymi funkcjami, takimi jak pociski samonaprowadzające, wiązki laserowe dalekiego zasięgu czy pociski wybuchające o ogromnym polu rażenia. Superumiejętności, dzięki którym zdezintegrujesz wszystko na ekranie! Ulepszenia postaci umożliwiające dostosowanie jej do własnego stylu gry. Gracze, którzy wolą mniej wymagający poziom trudności, mogą zwiększyć liczbę dostępnych odrodzeń, a miłośnicy speedrunów mogą zwiększyć szybkość poruszania się i rozwinąć umiejętność sprintu.