Wielka sakwa szylingów (2300 szylingów)
Kup 2300 szylingów, aby wzbogacić swoje wrażenia w Deceit 2. Szylingi pozwolą ci zdobyć unikalne skórki dla postaci i przedmiotów, które urozmaicą twoją rozgrywkę. Szylingi zakupione w Microsoft Store można wykorzystać wyłącznie w grze Deceit 2 przeznaczonej na konsole Xbox. Nie podlegają one przeniesieniu na inne platformy.