Wiedźmy i parówki
Jeżeli marzy ci się, żeby w życiu być kimś więcej niż tylko sobą, to pakiet "Wiedźmy i parówki" został stworzony właśnie dla ciebie. Przebierz się za najfajniejszą maskotkę w mieście - Hot Doga! I módl się, żeby wrogowie byli po obiedzie. Albo zostań Ninją - pomykaj sobie skrycie i strzelaj ludziom w plecy. Aureola albo rogi, kto jest dobry, a kto srogi? Wiedźma siedzi w każdym z nas, wystarczy ją uwolnić. Odpowiedni strój i już można śmigać na miotle jak czort jakiś!