Whispering Willows
Młoda Elena Elkhorn wyrusza w podróż, aby odnaleźć zaginionego ojca i odkryć tajemnice Gmachu Willows. Pomocą w podróży jest wyjątkowy amulet, którego dostała od ojca i który pozwala jej wyświetlić astralną projekcje własnej duszy do upiornej sfery i komunikować się z martwymi. Graj jako Elena, żeby znaleźć zaginionego ojca, użyj swoje astralne projekcje do rozwiązania trików i zagadek gmachu, pomóż pozostającym duszom i odkrywaj wiele więcej w grze Whispering Willows.