Wheelspin Frenzy
Wheelspin Frenzy to inspirowana produkcjami retro gra wyścigowa, w której możesz ścigać się z SI lub z maksymalnie czterema graczami na dzielonym ekranie. Wybieraj spośród dwunastu różnych samochodów i rywalizuj na 20 torach w czterech różnorodnych lokacjach. Proste, znane z gier typu arcade sterowanie z pewnością przypomni fanom „ścigałek” złotą erę tego typu gier z lat 90.! Śledząc lokalne rankingi graczy, będziesz na bieżąco ze swoimi wynikami (za najszybciej przejechane okrążenie), a dzięki rejestrowaniu osiągnięć będziesz mógł pochwalić się znajomym i przeciwnikom. Pamiętaj, żeby zdobywać NITRO, zderzając się z rywalami, i mknij po zwycięstwo!