Wheels of Aurelia
To narracyjna gra o podróży samochodem, tocząca się w burzliwych latach 70. XX wieku we Włoszech. Opowiada historię Lelli, niespokojnej kobiety przemierzającej drogi zachodniego wybrzeża Włoch, czyli słynnej Via Aurelia. Jest to interaktywne opowiadanie w postaci gry samochodowej z widokiem izometrycznym, z naciskiem na możliwość powtórnego jej rozgrywania; każde przejście zajmie około piętnastu minut, a do odkrycia jest 16 różnych zakończeń. Lata 70. XX wieku były we Włoszech czasem terroryzmu, porwań oraz zamieszania politycznego. W zależności od podjętych wyborów oraz odwiedzonych miejsc możesz natrafić na pościgi samochodowe, nielegalne wyścigi uliczne, a także na zagorzałe debaty z katolickim księdzem – a to tylko jedna z wielu postaci, których zwykle nie spotyka się w grach wideo, a które czekają na twój udział.