What Lies in the Multiverse
What Lies in the Multiverse to fabularna gra przygodowa 2D, którą można zaklasyfikować jako komediodramat. Choć jest pełna przezabawnych kreskówkowych żartów, gracze zostaną w niej skonfrontowani także z poważnymi tematami, takimi jak śmierć, zazdrość i obsesja. Szaleństwo w multiwersum sięgnie zenitu w mgnieniu oka, gdy tylko odkryjesz, że możesz podróżować między równoległymi światami. Stanowią one alternatywne wersje każdego poziomu i różnią się między sobą estetyką, motywami i właściwościami. Przełączając się między światami, będziesz w stanie rozwiązywać zagadki logiczne i przestrzenne oraz posuwać fabułę naprzód. Gładkie przejścia Chcesz błyskawicznie zmienić świat gry? Proszę bardzo! Nie możesz dosięgnąć półki? Pyk! Przełącz światy w powietrzu. Masz obawę, że poślizgniesz się na zamarzniętej powierzchni? Przenieś się do świata, w którym nawierzchnia będzie solidniejsza! Uważaj tylko podczas zabaw z grawitacją... Zróżnicowane światy Rusz w podróż przez różnorodne zapierające dech w piersiach pixelartowe światy, z których każdy ma do zaoferowania coś zupełnie wyjątkowego. Przemierzaj świątynie, miasteczka, porty i pustkowia, aby odkryć sekrety multiwersum. Barwne postaci Wśród szeregu fascynujących, choć nieco osobliwych bohaterów poznasz genialnego towarzysza Everetta. Przypomina on sarkastycznego i ekscentrycznego Alberta Einsteina. Jest też EZ, tajemnicza postać, którą wszyscy wspominają z czułością, ale nikt nie jest w stanie jej opisać, oraz ZENITH – grupa zagadkowych postaci, które wiecznie depczą ci po piętach. Głęboka opowieść Choć w grze nie brakuje humoru, w miarę postępów gracza głębia i napięcie w opowieści stopniowo narasta. Przed tobą kalejdoskop śmiechu, radości i smutku.