West Escape: Rancher DLC
Z tym DLC odblokujesz: - Srebrny gwóźdź dla x2 obrażeń narzędzi - Rzadki shotgun - Rzadki kapelusz ranczera - Niezwykła kamizelka ranczera - Niezwykłe spodnie ranczera - Niezwykłe buty ranczera - 500 klejnotów Przygotuj się na ostateczną przygodę!