West Escape: Gambler
Z tym DLC odblokujesz: - Srebrna moneta dla X2 łupów ekspedycji - Rzadki rewolwer - Rzadka kamizelka hazardzisty - Niezwykły kapelusz hazardzisty - Niezwykłe spodnie hazardzisty - Niezwykłe buty hazardzisty - 500 klejnotów Przygotuj się na ostateczną przygodę!