Werewolf: The Apocalypse — Purgatory
Zanurz się w Ciemności! Wejdź w fascynujący świat Werewolf: The Apocalypse — Purgatory, narracyjnego thrillera RPG osadzonego w uznanym uniwersum Świata Mroku. Wciel się w Samirę, młodą wilkołaczycę, która przemierza Polskę walcząc z ciemnymi siłami i samotnością. Uwolnij w Sobie Bestię Walcz z potworami, badaj nikczemne spiski i odkryj mroczną stronę (nie)ludzkiej natury w Werewolf: The Apocalypse — Purgatory, unikalnej mieszance thrillera fantasy, powieści wizualnej i RPG stołowego, umieszczonej w uniwersum Świata Mroku. Kształtuj Swoje Przeznaczenie Wybierz swoją ścieżkę. Pomóż Samirze rozwiązać tajemnicę mrożącego krew w żyłach nadprzyrodzonego morderstwa lub odkryj sekrety potężnego stada wilkołaków. Każda decyzja wpływa na jej historię, odkrywając nowe tajemnice i prowadząc do różnych zakończeń. Czy twoje wybory prowadzą ku światłu… czy ciemności? Klasyczne Mechaniki RPG Doświadcz mieszanki narracji wizualnej i elementów RPG z mechanikami inspirowanymi legendarną piątą edycją Świata Mroku. Zarządzaj swoim ekwipunkiem, opanuj unikalne umiejętności i nawiguj przez harano. Dla Nowicjuszy i Weteranów Niezależnie od tego, czy jesteś weteranem Świata Mroku, czy dopiero zaczynasz, Purgatory oferuje wciągające wprowadzenie do tego bogatego uniwersum. Dzięki kontekstowym wyjaśnieniom słownictwa, regulowanym czcionkom i dostosowywanej prędkości tekstu, gra zapewnia przystępne doświadczenie dla każdego. Dołącz do Samiry w przejmującym poszukiwaniu prawdy i przetrwania w Werewolf: The Apocalypse — Purgatory. Czy pomożesz jej przezwyciężyć wewnętrzne demony i otaczającą ją ciemność, czy też zostanie przez nie pochłonięta? Wybór należy do ciebie!