Werewolf: The Apocalypse - Earthblood
Inspirowana słynną grą fabularną wyjątkowa przygoda z mnóstwem brutalnej walki i mistycznego klimatu. Wcielasz się w Cahala, potężnego garou, który po utracie panowania nad swoim niszczycielskim Szałem postanowił opuścić stado. Dążący do odkupienia winy krwią Cahal odgrywa kluczową rolę podczas wielkiej wojny pomiędzy garou i Endronem, wpływową kompanią naftową, która służy pustoszącemu planetę Żmijowi. Bohater potrafi przeobrażać się w wilka i straszliwą bestię zwaną Crinosem. Każda z postaci ma swoje zalety: wilk może przekradać się niepostrzeżenie, Cahal jako człowiek komunikuje się z innymi ludźmi, a wilkołak potrafi rozrywać wrogów na strzępy.