Welcome to ParadiZe - Archeologist Quest
A, tu jesteś! Tak, do ciebie mówię. Potrzebny nam ktoś do pomocy w badaniach. Prawdziwy archeolog naszych czasów, który mógłby odkopać wszystkie ubrania ukryte przez Jeffa Tuska dla swoich przyszłych wielbicieli. Przyszłość nie zapowiada się najlepiej, więc równie dobrze możemy je zabrać już teraz. Przemierzaj ParadiZe w towarzystwie słynnej archeolożki Makoto Yamahori w poszukiwaniu tajemnic przeszłości i dobytku Jeffa Tuska. Masz szansę odblokować 10 dodatkowych ozdób.