Weapon skin - Africa Tech
Kup ekskluzywne skórki na bronie i pójdź o krok dalej z modyfikacją swojego ekwipunku. Unikatowe skórki można zastosować do wszystkich dostępnych w grze karabinów snajperskich zarówno w trybie single oraz multiplayer. Sięgnij po nowe doświadczenia w rozgrywce. To DLC zawiera ekskluzywną skórkę do broni - Africa Tech.