Weapon All Set
Dodaj do wyposażenia 4 zestawy ostrzy, pochw do nich nie oraz sprzętu ODM. Zadaj szyku na polu walki wykorzystując nową broń z motywami Festiwalu Lata, Bożego Narodzenia, Nowego Roku i Halloween.