We Were Here Together - Demo
Wypróbuj teraz za darmo! Udaj się w podróż pełną przygód i zagadek, w której wraz ze swoim partnerem musicie dowieść, że potraficie się komunikować i współpracować, by uciec z nawiedzonego Castle Rock. Wszystko zaczyna się od flary ostrzegawczej rozjaśniającej niebo i prośby o pomoc, która zbudziła cię z niespokojnego snu. Inni badacze Antarktydy mają kłopoty, a wasza dwójka pozostała w bazie musi współpracować, aby przeprowadzić misję ratunkową. Nie masz jednak pojęcia, w co się pakujesz... Musisz odkryć sposób, aby dostać się z bazy do miejsca, z którego wystrzelono flarę. Gdy już przebędziecie zamrożone antarktyczne pustkowia, znajdziecie się rozdzieleni w średniowiecznym zamku, pełnym zagadek, tajemnic i zagrożeń! Wraz ze swoim partnerem rozpoczynacie przygodę wyposażeni jedynie w swój spryt i krótkofalówkę. Uciec z Castle Rock pozwoli wam jedynie bystrość, skuteczna komunikacja i współpraca. Poprowadzi cię twój głos. Wraz ze swoim partnerem z ekspedycji musicie przemierzać antarktyczne pustkowia i zbadać złowrogi średniowieczny zamek. Przygodę zaczynacie wyłącznie z parą krótkofalówek. Czy zdołacie nadawać na tych samych falach? Dwa umysły będą musiały myśleć podobnie. Doświadczcie na własnej skórze, jak to jest współpracować, by rozwiązywać szereg zagadek, przeżywając ekscytujące przygody. Razem odkryjcie nowe miejsca i tajemnice. Nie byliśmy sami... Ciemność spowiła przepiękny niegdyś Castle Rock i jego tereny. Czy odkryjecie prawdę o mrocznym losie upadłej cytadeli i wyjdziecie z niej żywi... Czy też jego pierwotni mieszkańcy schwytają was podczas próby ucieczki? ZAGRAJ W WIĘCEJ GIER WE WERE HERE! Jeśli podoba ci się gra We Were Here Together, zapoznaj się ze wcześniejszymi częściami serii: We Were Here oraz We Were Here Too.