Wattle Gobbler
Czas na kolejną odsłonę dodatku Headhunter do Borderlands 2. Czeka cię mnóstwo akcji w trakcie walki z Ravenous Wattle Gobblerem. Zwalcz jego głód i wykończ go, a usłyszysz wiele ciekawych opowieści babci Torgue i otrzymasz przepyszne głowy oraz skórki!