"Niech cię zobaczą." Jesteś kimś więcej niż tylko fanem. Jesteś częścią zespołu Ubisoft. Zgarnij więc trochę kultowego ubisoftowego sprzętu i trzymaj się razem z nami. Bez ciebie nie dalibyśmy rady! Zawartość: - Kompletny zestaw ubrań. - Lakiery do aut. - Dodatkowe elementy do broni.