"Błyszcz. Błyszcz jasno." Zawsze pokazuj swoje wspaniałe ja. Wzór w lamparcie cętki plus wściekły róż - sprzęt Glam to szczyt stylu dla najlepszego hakera. Wszyscy zzielenieją z zazdrości. Zawartość: - Kompletny zestaw ubrań. - Lakiery do aut. - Dodatkowe elementy do broni. - Motywy graficzne do obu sterowanych urządzeń.