"To żyje!" Jedynym, czego nauka musi się obawiać, są ograniczenia wynikające z ciasnoty umysłów. W tym zestawie laboratoryjnego wyposażenia, rozświetlającym mroki ciemności, możesz śmiało rzucić się na głęboką wodę swych naukowych inspiracji. Zawartość: - Kompletny zestaw ubrań. - Lakiery do aut. - Dodatkowe elementy do broni. - Motywy graficzne do zdalnie sterowanych urządzeń.