Watch Dogs: Legion - Ultimate Edition
Ultimate Edition zapewnia dodatkową zawartość cyfrową, przepustkę sezonową oraz 4-tygodniowy status VIP-a. Z przepustką sezonową otrzymasz jedno duże rozszerzenie, w ramach którego jako w pełni grywalna postać powróci Aiden Pearce. W zestawie także dodatkowe misje, 4 kultowe postacie z unikalnymi umiejętnościami oraz kompletna edycja oryginalnej gry Watch Dogs! Cyfrowa zawartość Ultimate Edition: – Pakiet „Miejska dżungla”, w tym 3 unikalne postacie z własnymi umiejętnościami oraz elementami wyglądu. – 3 dodatkowe maski. – 4-tygodniowy status VIP-a. Pójdź ze swoim ruchem oporu o krok dalej i walcz u boku znajomych w nowych misjach w trybie online.