Wasteland 2: Director's Cut
Producenci oryginalnego Fallouta przedstawiają Wasteland 2 – sequel pierwszej w historii postapokaliptycznej komputerowej gry RPG. Zapisz się na kartach historii piekielnych pustkowi... lub zgiń próbując. Przed Tobą ponad 80 godzin rozrywki – wyposaż swoją drużynę strażników w najpotężniejsze uzbrojenie po tej stronie strefy radioaktywnej, sprawdź granice swoich umiejętności strategicznych i przywróć sprawiedliwość na pustkowiach. Cechy: - Klucz nieuniwersalny: Nie masz ochoty szukać klucza do drzwi? Otwórz je wytrychem, wykop lub wysadź w powietrze. - Decyzje... i ich konsekwencje: Dzięki zarówno krótko-, jak i długoterminowej reaktywności Twoje decyzje wpływają na świat i wydarzenia w grze, na zawsze odmieniając losy mieszkańców pustkowi. - Wielka i modyfikowalna gra: Setki postaci. Tysiące modyfikacji wyglądu twoich strażników. Ponad 150 broni. Każda rozgrywka jest inna. Prawa autorskie 2015: inXile entertainment Inc., Wasteland, logo Wasteland oraz inXile entertainment i logo inXile entertainment są znakami towarowymi lub zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do inXile entertainment Inc. w Stanach Zjednoczonych i/lub innych krajach. Prawa autorskie 2002-2015: inXile entertainment, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone. Fallout jest zarejestrowanym znakiem towarowym firmy Bethesda Softworks LLC.