WARTILE Hel´s Nightmare
Siły zła przebudziły się z letargu. Horda wojowników Draugr wdziera się na terytoria wikingów, pozostawiając po sobie jedynie śmierć i chaos. Król Północy w milczeniu patrzy na plądrowane wioski, odprowadzając wzrokiem ich pojmanych mieszkańców, prowadzonych przed słup bogini Hel. Ponownie wraz z pobratymcami musisz zbrojnie stawić czoła groźnym nieumarłym. Odkryj pięć najnowszych, ręcznie wykonanych plansz bitewnych, będących kontynuacją opowieści rozgrywanej na planszy Niflheim. Każda plansza bitewna oferuje zróżnicowane wyzwania taktyczne, których tłem są wyjątkowe atmosfera i stylistyka. Poprowadź drużynę wikingów w głąb zawartości Hel's Nightmare, w której występuje nowy bohater: Ogier the Dane.