WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 6
Nowe etapy w wyborze pola bitwy, a także dodatkowa muzyka: *Nowe etapy: 'The Rise of Kiyomori 1' 'The Rise of Kiyomori 2' 'Defense of Itsukushima' 'Monkey Hunt' 'Speed is of the Essence' *Dodatkowa muzyka: Udostępniamy 9 dodatkowych ścieżek dźwiękowych.