WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 1
Nowe etapy będą dostępne poprzez opcję wyboru pola bitwy. Załączamy również dodatkową muzykę oraz uzbrojenie. *Nowe etapy: 'In Vino Veritas' (Dostępna broń: Bug Catcher) 'Phantoms of Nanzhong' (Dostępna broń: Knockout Blow) 'Ninjas United' (Dostępna broń: Epiphany) 'Warriors of Purity'(Dostępna broń: Lollipop) *Dodatkowa muzyka: Udostępniamy 8 dodatkowych ścieżek dźwiękowych.