WARRIORS OROCHI 3 Ultimate DW7 ORIGINAL COSTUME PACK SET 1
W tym zestawie znajdują się oryginalne stroje wszystkich 65 oficerów, którzy pojawili się w grach DYNASTY WARRIORS 7 oraz DYNASTY WARRIORS 7: Xtreme Legends. W jego skład wchodzą Pakiety Oryginalnych Strojów DW7 1-5.