Warriors of the North
DLC "Warriors of the North" do Battle Brothers rozszerza grę o odmienny północny region oraz nowe scenariusze początkowe dla twojej kompanii najemników. Zmierz się w bitwie z nową fakcją barbarzyńców, załóż nowy ekwipunek wzorowany na Wikingach i Rusinach oraz podążaj za legendą "Ijiroka", mitycznej bestii mroźnej północy. Cechy dodatku: - Pochodzenie: wybierz jedno z dziesięciu różnych pochodzeń i graj jako barbarzyńcy z północy, chłopska milicja czy banda kultystów. - Nowi Przeciwnicy: zmierz się z nową fakcją barbarzyńców z północy, zaprojektowanych z unikatowym ekwipunkiem i mechanikami gry. - Legendarne Lokacje: odwiedź dwie nowe legendarne lokacje i walcz z dwoma nowymi bossami w zadaniach, które oferują legendarne nagrody. - Czempioni: dopadnij czempionów przeciwnika i zmierz się z nimi w bitwie, aby zdobyć osławione przedmioty. - Nowe Chorągwie i Ekwipunek: nabierz stylu z pomocą nowych chorągwi, tarcz, hełmów i pancerzy zainspirowanych Wikingami i Rusinami. Użyj nowej broni i spuść ze smyczy nordyckie psy wojny! - Nowe Kontrakty i Zdarzenia: zapewnij sobie byt na północy z pomocą nowych kontraktów. Zanurz się w dowodzeniu kompanią najemników dzięki jeszcze większej liczbie ilustrowanych zdarzeń. - Nowa Muzyka: dwa nowe utwory, które będą towarzyszyć twojej przygodzie.