Warm Snow
W roku 27. ery Longwu dziwny ciepły śnieg nie chce stopnieć i pogrąża świat w chaosie, zmieniając ludzi w niekontrolowane potwory. Wcielając się w „Bi An”, tajemniczego wojownika wędrującego po orientalnym świecie dark fantasy, Twoim zadaniem jest stawienie czoła 5 klanom, które niegdyś chroniły świat, uwalniając je od zepsucia i ostatecznie pokonując Biały Lotos. Dostosuj sprzęt do swojego sposobu walki i weź udział w trudnych bitwach z zaciekłymi wrogami, aby rozwiązać zagadkę kryjącą się za ciepłym śniegiem i uwolnić świat od tej plagi! Cechy Rozległa i budująca napięcie gra typu roguelike Dostosuj rozgrywkę, wybierając broń, moce i elementy, aby dostosować swój styl walki i znaleźć rozgrywkę, która Ci odpowiada! Fabuła inspirowana „malarstwem na jedwabiu Zanurz się w bogatej historii z oszałamiającą grafiką inspirowaną jedwabnymi obrazami, dodając poezji i elegancji do świata gry. Egzotyczny świat inspirowany chińskim folklorem Odkryj świat fantasy inspirowany chińskim folklorem, z mitycznymi stworzeniami, oszałamiającymi krajobrazami i autentyczną atmosferą, która zanurzy Cię w tej bogatej kulturze. Wysoka grywalność Graj bez końca, aż w końcu odkryjesz prawdę o „Ciepłym śniegu” i położysz mu kres.