Warhammer: Vermintide 2 - Varagza
Kolekcja Varagza zawiera dwie ozdoby premium dla Bardina Gorekssona: nakrycie głowy Kahirn i skórkę Varagvlag. Ozdoby można użyć dla drzewka umiejętności Zwiadowca weteran Bardina Gorekssona. O tych ozdobach: Kahirn – nakrycie głowy Imponujący hełm w stylu popularnym w Górach Krańca Świata. Najlepiej przechodzić w nim przez wąskie drzwi bokiem. Varagvlag – skórka Pancerz z wilczej skóry samotnego strażnika – możliwe że wygnańca z twierdzy. Bardzo ciepły, nawet w najzimniejszym klimacie.