Warhammer: Vermintide 2 - Molten Soul
Kolekcja Stopiona Dusza zawiera dwie ozdoby premium dla Sienny Fuegonasus: nakrycie głowy Hełm Ofiarnika i skórkę Ubiór płonącej duszy. Ozdoby można użyć dla drzewka umiejętności Wyzwolona Sienny Fuegonasus. O tych ozdobach: Hełm Ofiarnika – skórka Czasem furii nie można okiełznać, a jedynie uwięzić. Gdy czarodziejka wykonuje swoją pracę, powietrze przenika zapach gorącego metalu i palonego ciała. Ubiór płonącej duszy – skórka Nawet wśród Jasnych Czarodziejów ten strój sugeruje, że jego głównym celem jest okiełznanie, a nie ubranie.