Warhammer: Vermintide 2 - Molten Motley
Kolekcja Stopione rozmaitości zawiera dwie ozdoby premium dla Sienny Fuegonasus: nakrycie głowy Gorejąca Korona i skórkę Czarodziejska pstrokacizna. Ozdób można używać przy drzewku Czarodziejka bitewna Sienny Fuegonasus. Informacje o ozdobach: Gorejąca Korona – nakrycie głowy Atrakcyjne akcesorium czarodzieja, zapewniające noszącemu lepsze gromadzenie zmiennego Aqshy... i to, że w odpowiednich warunkach zostanie dostrzeżony z daleka. Czarodziejska pstrokacizna – skórka Strój dworskiego czarodzieja z Tilei, pospiesznie dostosowany do bardziej praktycznych zajęć niż pochlebianie.