Warhammer: Vermintide 2 - Forgotten Relics
Pakiet Zapomnianych Reliktów to pakiet broni i ozdób, zawierający następujące przedmioty: 5 nowych broni. 4 nowe obrazy. 1 nową ramkę na portret. W pakiecie zawarte są następujące bronie: Stopa Gryfa – Victor Saltzpyre Bezwzględna broń – idealna dla jednookiego strzelca wyborowego. Przedmiot może być używany przez drzewka umiejętności: Łowca Czarownic Kapitan, Łowca Nagród i Fanatyk. Kostur Błysku – Sienna Fuegonasus Wydobądź spod ziemi w moc Aqshy, aby obrócić wszystkich w popiół! Przedmiot może być używany przez drzewka umiejętności: Czarodziej Bitewny, Piromanta i Wyzwolona. Torpeda Trollomłot – Bardin Goreksson Torpeda Trollomłot to arcydzieło krasnoludzkiego rzemiosła. Przedmiot może być używany przez drzewka umiejętności: Inżynier Wygnaniec i Żelazny Rębacz. Łuk Księżycowego Ognia – Kerillian Komu potrzebny kołczan, gdy ma się magiczny łuk, który tworzy strzały z niczego! Przedmiot może być używany przez drzewka umiejętności: Strażniczka Ścieżek, Służka i Cień. Włócznia i tarcza – Marcus Kruber Podstawa imperium. Zestaw ten świetnie się nadaje do blokowania ciosów i dźgania w mordy. Przedmiot może być używany przez drzewka umiejętności: Najemnik, Myśliwy i Piechur. Przy zakupie Warhammer: Vermintide 2 – Pakiet Zapomnianych Reliktów otrzymasz 150 szylingów (waluty w grze), które możesz wydać w sklepie w grze.