Warhammer: Vermintide 2 - Elithis Pilgrimage
Kolekcja Pielgrzymka Elithisa zawiera dwie ozdoby premium dla Victora Salzpyre'a: nakrycie głowy Czapka Łowcy Bestii i skórkę Kolczuga Helhuntena. Ozdoby można użyć dla drzewka umiejętności Łowca Czarownic Kapitan Victora Saltzpyre'a. O tych ozdobach: Czapka Łowcy Bestii – nakrycie głowy Nakrycie głowy templariusza zwykłego śledzić przeklęte Dzieci Chaosu niezależnie od tego, gdzie się skrywają. Kolczuga Helhuntena –skórka Szata (nie)sławnego pogromcy nieumarłych, Josepha von Helhuntena. Człowieka, któremu nie powinni wchodzić w drogę ani żywi, ani umarli.