Warhammer: Vermintide 2 - Dashing Rogue
Kolekcja Dziarski Łotr zawiera dwie ozdoby premium dla Victora Saltzypre'a: kapelusz Ekstrawagancja Friedhelma i skórkę Urok hazardzisty. Przedmioty mogą być używane przez drzewko umiejętności Łowca nagród Victora Saltzpyre'a. Informacje o ozdobach: Ekstrawagancja Friedhelma – kapelusz Najwyraźniej pióra są magiczne, chociaż kto je takimi uczynił i w jakim celu, zostało już dawno zapomniane. Urok hazardzisty – skórka Pięknie skrojone odzienie z bogatego materiału. Jego celem jest oczarowanie. Bez wątpienia kupiony za podejrzane pieniądze.